tiptel 8010 All-IP: zelfs bij telefonie is er nooit genoeg service en gemak

Iedere gast in het hotel wil zich goed voelen en een beetje thuis zijn. Daarom is communicatie en organisatie achter de schermen alles om individuele verzoeken te kunnen beantwoorden. Daarom is het voor het dagelijkse leven in de horeca belangrijk om informatie snel en gemakkelijk door te geven en beschikbaar te zijn. De gast wil op zijn kamer een simpele telefoon waarmee hij informatie kan krijgen, iets te eten of te drinken kan bestellen of extern kan telefoneren.
De tiptel 8010 All-IP is een flexibele, betrouwbare oplossing voor alle telecommunicatiedomeinen. Bij de receptie neemt ze de ontvangst van de inkomende oproepen over. Bellers kunnen via de spraakbediening van het telefoonsysteem worden geïnformeerd over beschikbaarheid, vakantietijden of vakantieregelingen. Bij een zeer groot aantal oproepen geeft de wachtrij informatie en verkort de wachttijd met muziek of actuele informatie. Als een beller toch ophangt, is het gemiste nummer snel te achterhalen via het dashboard van het systeem en kan er worden teruggebeld. Een antwoordapparaat neemt het over als de receptie niet bemand is.
Dankzij de faxfunctie van het systeem kunnen inkomende reserveringen en uitgaande bevestigingen eenvoudig worden ontvangen, verzonden en ook gearchiveerd. In combinatie met een compatibele deurintercom zie je al telefonisch wie er voor de deur staat. Dit verhoogt ook de veiligheid voor alle gasten. De geïntegreerde TAPI-interface maakt de verbinding mogelijk met gangbare hotelsoftware voor het registreren van boekingen, facturen of opnames uit de minibar.
Onze voorbeeldconfiguratie voor uw sterke metgezel in hotels
tiptel 8010 All-IP (hardwareversie: tiptel 8010 All-IP Appliance)
1 x systeemtelefoon Htek UC921G
1 x extra toetsenbord Htek UC46
1 x Ethernet POE-switch tiptel SP1005
1 x headset tiptel 9030
1 x analoge gateway Neogate TA1600
1 x IP deurintercom
16 x analoge telefoon tiptel 1020
.jpg)